In lumea din ce in ce mai digitalizata a comertului electronic, FamShop isi consolideaza pozitia ca un facilitator de top, permitand conectarea automata a vanzatorilor cu marii retaileri precum Dedeman, Hornbach si Kaufland, colosi ce folosesc platforme EDI (Electronic Data Interchange) pentru a fi conectati cu partenerii lor. Conectarea cu retailerii prin tehnologia EDI este greu de automatizat pentru companiile fara bugete mari alocate in acest sens, iar romanii de la FamShop reusesc cu costuri reduse sa redefineasca modul in care industria de retail interactioneaza cu furnizorii sai.

Eficienta si timp redus cu peste 71%
Aceasta evolutie in automatizarea aprovizionarii intre retaileri si partenerii lor promite o eficienta de pana la 71,6% fata de procesarea obisnuita. Avantajele se vad cel mai mult la partenerii care elimina timp pretios si erorile umane. Cand apare o greseala, partenerul comunica cu retailer-ul si amandoi pierd timpul pentru a repara. Aceasta initiativa reprezinta un pas semnificativ in ceea ce priveste cresterea sustenabila a parteneriatelor dintre vanzatori si marii retaileri.

Ce este EDI?
Schimbul electronic de date (engleza Electronic Data Interchange) presupune standarde internationale si este conceptul de transmitere electronica a informatiilor si documentelor intre doua entitati. Inainte de perioada digitala, documentele erau comunicate in mod traditional pe hartie, documente precum comenzile de achizitie, avizele de insotire, receptie si facturile.