FamShop, cum functioneaza automatizarea?

Mai multe detalii

Ultimele automatizari din portofoliu:

bujor.png
hansbiomed.png
eyfel.png
zep.png
yzzy.png
plantovita.png
produsemanastiresti.png
sentexim.png
accesoriiagricole.png
bijuteriifig.png
plantmaster.png
tiara.png
prego.png
voblere.png
hophooligans.png
modela.png
printingmall.png
dentaldirect.png
romsystems.png
librariaortodoxia.png
rubino.png
grillexpert.png
sesto.png
dolcedormire.png
saltelepaturi.png
luxura.png
kitchentools.png
sellingdepot.png
pandora.png
animax.png

Ce inseamna ERP?

ERP vine de la acronimul Enterprise Resource Planning si se traduce prin "Planificarea resurselor intreprinderii". Termenul "ERP" este utilizat indeosebi cand se face referire la software-ul utilizat in contabilitate si gestiune. ERP-ul inglobeaza un program de gestiune si contabilitate, insa cu functionalitati aditionale. Aceste functionalitati rezolva multe procese repetitive si cazuri mult mai complexe, fiind net superior unui program de gestiune si contabilitate banal.

Ce inseamna integrare intre magazin online (sau marketplace) cu programul de gestiune si contabilitate?

Integrarea e cunoscuta sub mai multe forme, precum "conectarea" sau "sincronizarea" sau "automatizarea" sau "interfatarea" magazinului (sau marketplace-ului) cu ERP. Acest proces se refera la automatizarea transmiterii de informatii intre magazin (sau marketplace) si ERP. Ca acest proces sa se faca complet, este recomandat ca automatizarea sa fie bidirectionala (adica informatia sa se transmita din magazin catre ERP si viceversa).

Cand este momentul pentru a integra un magazin online (sau marketplace) cu ERP?

Sunt doua mari cazuri cand companiile apeleaza la integrari:

  1. Cand au volume mari de comenzi plasate in magazinul online (sau marketplace).
  2. Cand au un numar mare de produse in gestiune si sunt obligati sa aiba valoarea reala a stocului in magazinul online (sau marketplace)

Cum integrez magazine online (sau marketplace-uri) cu ERP la nivel de comenzi?

Comenzile plasate in magazin online (sau marketplace) sunt preluate de FamShop si trimise automat ca facturi in ERP. Cu alte cuvinte, nu mai este necesara introducerea manuala in ERP a informatiilor despre factura.

Cum integrez magazine online (sau marketplace-uri) cu ERP la nivel de stocuri (poate si preturi)?

Stocul produselor din ERP sunt preluate de FamShop si actualizate automat in magazin online (sau marketplace). Cu alte cuvinte, nu mai este necesara actualizarea manuala a stocurilor in magazin online (sau marketplace). La fel se intampla si in cazul preturilor, FamShop preia preturile din ERP si le trimite automat in magazin online (sau marketplace).

Poate FamShop sa sincronizeze si liste de preturi intre magazine online (sau marketplace) si ERP?

Categoric, FamShop sincronizeaza preturile potrivit listelor de pret (unii le mai denumesc grupe de clienti) definite in ERP.

Se pot integra simultan magazine online cu marketplace-uri?

Da, FamShop are posibilitatea de a integra simultan mai multe magazine online cu mai multe marketplace-uri.

Pot sincroniza feed-uri de produse de la furnizori?

Bineinteles, FamShop are un modul special de preluare a informatiilor din feed-uri externe pentru a sincroniza informatia despre produse si stocuri curente.

Cum procedez cand, la acelasi produs, am coduri diferite in magazin, marketplace si ERP?

In FamShop se rezolva usor aceasta problema, intrucat exista un modul ce leaga aceleasi produse cu coduri diferite intre ele.

Pot trimite facturi in ERP care sa contina pachete de produse?

Categoric, daca exista pachete in magazin online sau markeplace si sunt considerate un singur produs dar in programul de gestiune si contabilitate ai mai multe produse (produse atomice), FamShop poate sa "sparga" acel pachet in mai multe produse cand trimite factura in ERP.

Pot trimite in ERP facturi cu TVA diferit?

Bineinteles, avem clienti cu integrari eMag Romania, Ungaria, Bulgaria ce doresc ca toate comenzile plasate sa se trimita ca facturi in ERP, cu TVA diferit.

Tot referitor la TVA, poti trimite in ERP facturi avand produse cu diferite cote de TVA?

Categoric! Ajutam deja clienti care vand pe un magazin online produse cu mai multe cote diferite de TVA.

Exista integrari cu firmele de curierat?

FamShop este integrat cu majoritatea curierilor, asa ca se pot emite automat AWB-uri pentru comenzile plasate in magazin online (sau marketplace).

Referitor la curieri, cum pot sa verific daca am incasat toate rambursurile de la curier?

FamShop are un modul special de verificare a rambursurilor incasate de la curier.

Exista o posibilitate sa minimizez rata de retur a coletelor?

Exista o solutie si pentru acest caz, insa e de preferat sa lucrati cu mai multi curieri, explicatia este urmatoarea: FamShop recomanda care este cel mai bun curier in raport cu rata de refuz a coletelor si a intarzierilor de livrare.

Referitor la rata de retur, exista multe comenzi care nu sunt ridicate special. Cum pot sa le evit?

Pe langa retururile datorate problemelor de livrare, exista si retururile premeditate de la comenzile plasate de roboti sau persoane rau voitoare. FamShop detecteaza aceste comenzi "false" pentru anularea automata a comenzilor.

Exista posibilitatea sa sincronizez statusul comenzilor intre online si FamShop?

Da, FamShop sincronizeaza bidirectional statusurile de comenzi. Cu alte cuvinte, FamShop sincronizeaza statusurile de comenzi din magazin online si marketplace, centralizandu-le in FamShop. Mai mult de atat, modificarile de statusuri realizate in FamShop se sincronizeaza automat catre magazin online si marketplace.

Exista posibilitatea sa trimit SMS clientilor cu statusul comenzilor?

Categoric, intai va alegeti un furnizor de servicii de trimitere SMS, FamShop se integreaza cu el (daca nu este deja integrat), apoi cu un click puteti trimite SMS-uri.

Sa inteleg ca FamShop este o platforma prin care pot sa sincronizez automat facturile, stocurile, preturile si sa emit AWB-uri?

Exact, 24 ore din 24, 7 zile din 7.

Cat dureaza o integrare?

Dupa ce primim toate informatiile pentru a ne lega la magazin online (sau markeplace) si ERP, integrarea dureaza maxim 5 zile lucratoare.

Contacteaza-ne

+4 0728 298 675
Bd. Gheorghe Sincai nr. 9, Bucuresti, Romania
contact[at]famdev.ro

captcha