ERP vine de la acronimul Enterprise Resource Planning si se traduce prin "Planificarea resurselor intreprinderii". Termenul "ERP" este utilizat indeosebi cand se face referire la software-ul utilizat in contabilitate si gestiune. ERP-ul inglobeaza un program de gestiune si contabilitate, insa cu functionalitati aditionale. Aceste functionalitati rezolva multe procese repetitive si cazuri mult mai complexe, fiind net superior unui program de gestiune si contabilitate banal.
Integrarea e cunoscuta sub mai multe forme, precum "conectarea" sau "sincronizarea" sau "automatizarea" sau "interfatarea" magazinului (sau marketplace-ului) cu ERP. Acest proces se refera la automatizarea transmiterii de informatii intre magazin (sau marketplace) si ERP. Ca acest proces sa se faca complet, este recomandat ca automatizarea sa fie bidirectionala (adica informatia sa se transmita din magazin catre ERP si viceversa).
Sunt doua mari cazuri cand companiile apeleaza la integrari:
Comenzile plasate in magazin online (sau marketplace) sunt preluate de FamShop si trimise automat ca facturi in ERP. Cu alte cuvinte, nu mai este necesara introducerea manuala in ERP a informatiilor despre factura.
Stocul produselor din ERP sunt preluate de FamShop si actualizate automat in magazin online (sau marketplace). Cu alte cuvinte, nu mai este necesara actualizarea manuala a stocurilor in magazin online (sau marketplace). La fel se intampla si in cazul preturilor, FamShop preia preturile din ERP si le trimite automat in magazin online (sau marketplace).
Categoric, FamShop sincronizeaza preturile potrivit listelor de pret (unii le mai denumesc grupe de clienti) definite in ERP.
Da, FamShop are posibilitatea de a integra simultan mai multe magazine online cu mai multe marketplace-uri.
Bineinteles, FamShop are un modul special de preluare a informatiilor din feed-uri externe pentru a sincroniza informatia despre produse si stocuri curente.
In FamShop se rezolva usor aceasta problema, intrucat exista un modul ce leaga aceleasi produse cu coduri diferite intre ele.
Categoric, daca exista pachete in magazin online sau markeplace si sunt considerate un singur produs dar in programul de gestiune si contabilitate ai mai multe produse (produse atomice), FamShop poate sa "sparga" acel pachet in mai multe produse cand trimite factura in ERP.
Bineinteles, avem clienti cu integrari eMag Romania, Ungaria, Bulgaria ce doresc ca toate comenzile plasate sa se trimita ca facturi in ERP, cu TVA diferit.
Categoric! Ajutam deja clienti care vand pe un magazin online produse cu mai multe cote diferite de TVA.
FamShop este integrat cu majoritatea curierilor, asa ca se pot emite automat AWB-uri pentru comenzile plasate in magazin online (sau marketplace).
FamShop are un modul special de verificare a rambursurilor incasate de la curier.
Exista o solutie si pentru acest caz, insa e de preferat sa lucrati cu mai multi curieri, explicatia este urmatoarea: FamShop recomanda care este cel mai bun curier in raport cu rata de refuz a coletelor si a intarzierilor de livrare.
Pe langa retururile datorate problemelor de livrare, exista si retururile premeditate de la comenzile plasate de roboti sau persoane rau voitoare. FamShop detecteaza aceste comenzi "false" pentru anularea automata a comenzilor.
Da, FamShop sincronizeaza bidirectional statusurile de comenzi. Cu alte cuvinte, FamShop sincronizeaza statusurile de comenzi din magazin online si marketplace, centralizandu-le in FamShop. Mai mult de atat, modificarile de statusuri realizate in FamShop se sincronizeaza automat catre magazin online si marketplace.
Categoric, intai va alegeti un furnizor de servicii de trimitere SMS, FamShop se integreaza cu el (daca nu este deja integrat), apoi cu un click puteti trimite SMS-uri.
Exact, 24 ore din 24, 7 zile din 7.
Dupa ce primim toate informatiile pentru a ne lega la magazin online (sau markeplace) si ERP, integrarea dureaza maxim 5 zile lucratoare.